Start 30 kwietnia 2024 r. (wtorek)
Klub "Senior+" - Wyjazd integracyjny do Ciechocinka
Redaktor: Edytor
69501590_1330528550455033_902714697264922624_n.jpgW Klubie „Senior+” ciągle się coś ciekawego dzieje. Tym razem wyjechaliśmy na obiecaną wycieczkę do Ciechocinka. Długo na nią czekaliśmy, ale warto było. Wprawdzie wiele z nas zastanawiało się, co robić w Ciechocinku cały dzień. Ale był to dzień pełen wrażeń. Wycieczka nasza rozpoczęła się od starego dworca PKP. W tej wędrówce zwiedziliśmy słynną fontannę „Grzybek”, następnie park z amfiteatrem, fontannę „Jaś i Małgosia”, Pijalnię Wód. Następnie przeszliśmy do Parku Zdrojowego, spacerowaliśmy wśród tężni wdychając solankowe powietrze, które ma drogocenny wpływ na obniżenie ciśnienia praz prawidłowe działanie tarczycy. Pieszą wycieczkę zakończyliśmy przy „Kwiatowym Zegarze”.
    Po przerwie na kawę był objazd i zwiedzanie miasta konnymi tramwajami z „Rancza pod Olszyną”.
Na trasie podziwialiśmy dywany kwiatowe, przejeżdżaliśmy obok Dworku Prezydenckiego, Cerkwi Prawosławnej, zabytkowego kościoła oraz innych obiektów. Następnie tymi tramwajami pojechaliśmy na „Ranczo pod Olszyną”. Po drodze podziwialiśmy piękne okolice. Zwiedziliśmy wspaniałe Ranczo i potem były same niespodzianki. Jazda konno, strzelanie do celu było świetnie, bo można było sprawdzić celność i odwagę. Na zakończenie był pyszny żurek na obiad i kiełbaski pieczone przy ognisku praz chleb ze smalcem i ogórkiem.
    Nie zabrakło również tańców przy wspaniałej muzyce. Bawiliśmy się świetnie, aż żal było wracać do domu. Był to niezapomniany dzień i długo pozostanie w naszej pamięci. Jesteśmy pod dużym wrażeniem wspaniale zorganizowanej wycieczki. Naszym marzeniem jest więcej takich wspaniałych wypadów.

Członkowie Klubu „Senior+”

Więcej zdjęć tutaj

Osoby, których wizerunek został upubliczniony na zdjęciach znajdujących się w galerii mogą wyrazić wolę ich usunięcia, przesyłając informację na adres mbp@sierpc.pl lub osobiście w siedzibie biblioteki.

Menu witryny

Aktualności
Odbyło się...
Sondy
Czy nasza strona internetowa spełnia Twoje oczekiwania?

Czasopismo "Chidusz" dostępne jest dla naszych czytelników dzięki firmie PITax.pl Łatwe podatki